Kadang-kadang kita kena belajar

untuk melepaskan sesuatu yang dekat dengan kita untuk pergi,

walaupun mungkin tidak akan kita ketemu lagi,

tetapi percayalah,

suatu hari nanti yang baek pasti akan datang menjengah...

sakit untuk melepaskan pasti akan terasa hebat

tapi

ade penawarnya

-BERSABAR-

Tengah rajin nak menaip :)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Awak,
dah lama sy tak berblogging kan?
saya pun rindu sebenarnya nak berblogging.

kadang-kadang sy buka laptop je,
terus buka twitter, fb..
blog pun sy buka blog orang,
buka fb pun sy main game sambil stalker orang,
tu, kat twitter tu la sy byk luahkan isi hati ntah pape
sy rasa orang pun meluat kot tengok apa yang sy tweet,
kadang-kadang jiwa terlampau.

ok, tapi kan awak,
bukan itu pointnya.
banyak benda sy nak cerita, 
tapi kan,
kadang-kadang apa yang terbuku,
tak semuanya mudah dizahirkan.

awak penah cakap, 
dalam sesetengah benda,
sy ni suka cakap berkias,
tak penah nak direct terus terang.
dah nak buat camne?

kadang-kadang menyimpan apa yang terbuku tu lebih baik,
daripada melukakan hati banyak orang.
kan?
walaupun hati sendiri banyak luka?

entah. sila la awak jawab sendiri.
kadang-kadang sy penat,
tapi belagak steady.
pandai kan sy berlakon? haha.


anak dara tak baik balik lewat maghrib


keep calm and smile,
banyak lagi ujian besar yang akan datang,
wasalam.

UkhwahFillah Dari Imah Untuk Semua....^_^

No comments: