Kadang-kadang kita kena belajar

untuk melepaskan sesuatu yang dekat dengan kita untuk pergi,

walaupun mungkin tidak akan kita ketemu lagi,

tetapi percayalah,

suatu hari nanti yang baek pasti akan datang menjengah...

sakit untuk melepaskan pasti akan terasa hebat

tapi

ade penawarnya

-BERSABAR-

Tea and Coffee.


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Setelah sekian lama meninggalkan blog ni dalam keadaan bersawang dan berbulu,
akhirnya aku tergerak hati untuk menaip kembali,
walaupun entri-entri aku dibaca ataupun tidak oleh folower blog ni.

walaupun 
hari ini masuk hari ketiga aku meninggalkan terengganu.
tapi, kenangan sentiasa berlegar dalam fikiran.

walaupun
kenangan itu aku rasakan amat manis bagai tea bersusu. dan adakalanya amat pahit bagai coffee xbergula.
tapi aku bersyukur dipertemukan dengan kalian.



ini Tea & Coffee kesukaan kami.

Tea dan Coffe ini menyimpan berbagai kenangan.
Secara rasminya aku menamakan blog ini sebagai Tea & Coffee.




Bagi sesiapa yg rasa nak baca cerita aku lebih lanjut,
boleh tggu entri aku akan datang.
Tapi, kalau rasa meluat gila dengan entri aku sehingga saat ini,
aku ucapkan terima kasih kesudian anda selama ini berkunjung 
ke blog yang sangat daif ini. sekian.
Wasalam.



UkhwahFillah Dari Imah Untuk Semua....^_^

4 comments:

Unisza kota said...

tak sabar nak tunggu entri seterusnya.... ^^

Crazystudentmir said...

iced lemon tea satu...hehehehe

Ain Dzaya said...

today is a day..congratzz :)

"" Kenapa akak pakai niqab? ".".

SITI FATIMAH said...

unisza kota : haha, jom tgk entri baru. :D

amir : nt blanja ktorg tau! haha

ain : selamat datang. :)