Kadang-kadang kita kena belajar

untuk melepaskan sesuatu yang dekat dengan kita untuk pergi,

walaupun mungkin tidak akan kita ketemu lagi,

tetapi percayalah,

suatu hari nanti yang baek pasti akan datang menjengah...

sakit untuk melepaskan pasti akan terasa hebat

tapi

ade penawarnya

-BERSABAR-

Kau menangis banyak pun tak guna lah!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

Kadang2, aku perlu terima hakikat,
benda yang aku perlukan,
tak akan sentiasa ada di depan mata, walaupun sekuat mana aku berusaha untuk dapatkannya,
walaupun sampai mata aku bengkak sekalipun,
kalau ia memang ditakdirkan bukan untuk aku,
ianya tetap takkan tiba.


Air mata kau tu berharga,
Jadi jangan bazirkan pada orang yang tak tahu menghargainya.





Aku cuba memahami,
dan aku harap kau juga mengerti.
Wasalam.


UkhwahFillah Dari Imah Untuk Semua....^_^

No comments: