Kadang-kadang kita kena belajar

untuk melepaskan sesuatu yang dekat dengan kita untuk pergi,

walaupun mungkin tidak akan kita ketemu lagi,

tetapi percayalah,

suatu hari nanti yang baek pasti akan datang menjengah...

sakit untuk melepaskan pasti akan terasa hebat

tapi

ade penawarnya

-BERSABAR-

Mencapai Angka 20!! ^^


Dengan Nama Allah Yang Maha Penyayang Lagi Maha Pemurah, 

Alhamdulillah,
Hadiah paling b'makna adalah,
masih lagi bnafas di bumi Allah, masih lagi di dalam agama Islam,
28.09.2011
genap usiaku 20tahun,
smoga kite semua, sentiasa dalam kasih syg & rahmatNya, Amin..
aku hrp aku akn btambah matang seiring dgn pningkatan usia,


friendship everlasting! 

NOTHING special harini..
cuma aku gembira bsama teman2 yg sntiasa buat aku hepy,
Alhamdulillah, Allah kurniakan kalian sebagai sahabatku..
^_^


Terimakasih sahabat :)

Terimakasih buat :
kema, enen, k.ina, nisah, yana, haida, tuan, nabay, fiqah, teeka, azimah, teha, qis,
yati, fadz, dilla, husna, bari, ika, mun, fitra, ata,
semua staf2 hema yg sentiasa ceriakan hari aku,
semua MLT,
semua rakan2 alam maya (facebook & blog). 






Hati mana yang tak terkilan...
wasalam.


UkhwahFillah Dari Imah Untuk Semua....^_^

1 comment:

cik ija said...

class haida n nisah..glamour jadinya..he3!!!