Kadang-kadang kita kena belajar

untuk melepaskan sesuatu yang dekat dengan kita untuk pergi,

walaupun mungkin tidak akan kita ketemu lagi,

tetapi percayalah,

suatu hari nanti yang baek pasti akan datang menjengah...

sakit untuk melepaskan pasti akan terasa hebat

tapi

ade penawarnya

-BERSABAR-

Kasih Antara Aku & Kamu


salam alaik.

setiap jalan yg kita lalui bersama,
semua kenangan bermain di minda.
adakalanya, aku tdak dpt menahan air mataku.
adakah kau mengerti?

Pantai Batu Buruk.
Di sudut hati paling dalam. Tersangat mahukan saat ini agar berputar kembali.

Bukit Puteri.
tidak akan & tidak pernah akan aku lupakan kenangan bersama kamu semua.
timah..enen..kema..nisah..yati..yana..fiqah..nabay   

semuanya akan aku simpan kemas2
di sudut hati aku yg paliiinnnnggggg DALAM!


"Ya Allah, rahmatilah setiap langkah kami, semoga ukhwah kami hingga ke syurga..."








setiap langkah kita,
setiap lorong yg kita lalui,
setiap tempat yg tercipta kenangan antara kita. 
bukan sekadar kenangan.
tp ianya janji utk dipenuhi di masa hdpn.
wslm.


UkhwahFillah Dari Imah Untuk Semua....^_^

2 comments:

cik aisha said...

kenangan yg kdg2 mengalirkan air mata...

SITI FATIMAH said...

cik aisha : kngn yg akn dsmpan di lubuk hati..:)